پرش لینک ها

مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در جامعه امروز ما عضوی حذف نشدنی از زندگی روزمره افراد شده‌اند. از طریق آنها سرگرم می‌شویم، یاد می‌گیریم، با دوستان‌مان در ارتباط هستیم، اخبار مهم اجتماعی را دنبال می‌کنیم و برندها و سلبریتی‌های مورد علاقه‌مان را دنبال می‌کنیم. بعنوان عضوی از همین جامعه و صاحب کسب‌وکار در آن، فرصت خوبی را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار دارید تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید، در یاد آنها بمانید و کسب‌وکارتان را گسترش دهید.

مدیریت حساب اینستاگرام

در دنیای پر رقابت اینستاگرام مارکتینگ، مدیریت صفحه خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید تا دیده شوید. ما با توجه به نیاز شما و پس از بررسی دقیق فعالیت رقبای‌تان، بهترین استراتژی را برای تولید محتوای خلاقانه و مفید برای دیده شدن هرچه بیشتر شما به‌کار می‌گیریم.

برای تولید محتوا و مدیریت اکانت شما چه مراحلی را طی می‌کنیم؟

معرفی هویت برند در اولین ورود هر مخاطب به صفحات شما در شبکه های اجتماعی، به بهترین شکل، مستلزم رعایت اصول برندینگ، محتواسازی متناسب با مخاطبین برند شما و افزایش نرخ تعامل می‌باشد؛ که زیر نظر متخصصین شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ در قالب پکیج‌های مدیریت اکانت صورت خواهد گرفت. روند فعالیت ما پس از عقد قرارداد مدیریت اکانت به این صورت است:

تحقیق و بررسی برند و پرسونای برند

گام اول، رسیدن به شناخت درستی از برند شما جهت ارائه تصویریست که می‌خواهید از خود در ذهن مخاطب‌تان بسازید. قدم بعد شناخت مخاطب جهت تولید محتوایی جذاب و مفید برای آنهاست. بدین معنا که باید بدانیم برای چه کسی با چه سلیقه و ویژگی‌هایی محتوا تولید می‌کنیم.

تدوین استراتژی محتوا و برنامه‌ریزی

برای دریافت بازخورد مورد انتظار از تمام فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی، نیاز به تعیین یک مسیر مشخص متناسب با اهداف داریم؛ که به عنوان یک استراتژی یکپارچه برای تمام فعالیت‌ها تدوین می‌شود. تولید محتوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند تعیین این مسیر توسط افراد متخصص و خلاق تولید محتوا است.

 

تولید محتوا

پس از تعیین استراتژی محتوا، تولید و انتشار آن چرخه‌ ما را برای تاثیرگذاری بر مخاطب تکمیل می‌کند. بدون داشتن قدرت تولید محتوا به بهترین شکل، قوی‌ترین استراتژی‌ها نیز بازخوردی نخواهند داشت. خلاقیت، تجربه و داشتن یک تیم قوی و یکپارچه، محتوای مناسب را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.


آنالیز محتوا

بدون بررسی تمام چرخه تولید محتوا، نخواهید دانست که استراتژی تدوین شده، چه نتیجه‌ای برایتان داشته است. آنالیز محتوا و بازخورد مخاطبین به وسیله نرم‌افزارهای تخصصی، این امکان را به شما می‌دهد تا درصورت نیاز استراتژی خود را در نقاط ضعف تقویت کنید و نقاط قوت را جهت رسیدن به بازخورد بهتر بهبود دهید.